Rólunk

Az alkalmazás alapötlete 2017 tavaszán született egy baráti beszélgetés során, amikor alapítónk felismerte a tényt, hogy nem létezik olyan online felület, amely megkönnyíthetné az albérletek bérbeadását, azok kezelését vagy a bérleti idő alatti ügyek intézését. Még abban az évben elkezdődött az ötlet validálása és az üzleti koncepció kidolgozása. Az Albee azon kevés startupok egyike, mely már az első pillanattól, az ötlet megvalósíthatóságának vizsgálatától kezdve igyekszik a legjobb szakembereket bevonni a projektbe. Felismertük, hogy megfelelő szakértelem nélkül könnyen elveszhetünk a számos lehetőség között, és akár az alkalmazás létrejötte, vagy annak eredménye is kérdésessé válhat.

Az Albee-val először az albérletkeresést akartuk innovatív módon segíteni, de hamar rá kellett jönnünk, hogy a bérlő és a bérbeadó egymásra találásánál sokkal nagyobb problémát jelent a bérleti időszak alatti teendők, számlák kezelése. Míg az előbbire már számos felület állt rendelkezésre, az albérletkezelési funkciókra még nem létezett megoldás sem itthon, sem külföldön. Arra is rá kellett jönnünk, hogy a bérbeadók és a bérlők számára folyamatos stresszt jelent az albérletes ügyek kezelése, ezért egy erre dedikált online felület nagyban megkönnyíthetné az életüket.

Mindezek miatt elhatároztuk, hogy az Albee-val jobbá akarjuk tenni a hazai albérlet piacot.

Szeretnénk, ha egyenrangú kapcsolattá válna a jelenleg inkább kiszolgáltatott helyzet bérlő és bérbeadó között. Szeretnénk mindkét felet pártatlanul segíteni abban, hogy könnyebb és stresszmentesebb legyen az albérletes viszony. Szeretnénk tanácsokkal és jogilag is támogatni őket abban, hogy ne legyenek köztük félreértések, viták és kellemetlen helyzetek.

Szeretnénk biztonságosabbá, átláthatóbbá és kényelmesebbé tenni az albérletkezelést a bérbe adók és az albérletben élők számára.

Az Albee-val tehát egy olyan eszközt adunk a felhasználók kezébe, mellyel távolról, könnyen, biztonságos és transzparens módon, együtt tudják nyilvántartani az albérlettel kapcsolatos összes szerződést, fotókat, számlákat és egyéb adminisztratív teendőiket. Az Albee teret ad az írásos formában való egyeztetéshez a különböző kérések, igények kapcsán.

Az Albee legfontosabb funkciói mindenkinek ingyenesen elérhetőek, és ezen a jövőben sem tervezünk változtatni.

Az Albee megalkotásánál fontos szempont volt az is, hogy egy könnyen használható, bárhonnan, a nap bármely pillanatában kéznél lévő digitális megoldást hozzunk létre. Az Albee ezért elérhető asztali gépről és mobiltelefonos alkalmazásként is.

Terveink szerint az Albee heti / havi rendszerességgel kínál majd újabb és újabb kényelmi funkciókat, melyekkel valóban gondtalanná válhat az albérletkezelés.

Fontosabb mérföldköveink:

  • 2017 Q2 - Az alapötlet megszületése.
  • 2017 Q3 - Elkezdődik az üzleti koncepció megalkotása.
  • 2018 Q1 - 40 fő bevonásával személyes mélyinterjúk készülnek, melyek segítenek minket az ötlet validálásában, és meggyőznek minket az Albee szükségességéről.
  • 2018 Q2 - Megszületik az Albee márkanév, a logó és az arculat.
  • Elkészülnek az első Albee prototipusok.
  • 2018 Q3 - Az Albee koncepciót vált az ingatlan listing és bérlő / albérletkeresésről az albérletkezelés és a pénzügyi funkciók felé.
  • 2018 Q4 - Megszületik a megállapodás a programfejlesztő céggel az Albee megvalósításáról.
  • 2019 február - Az Albee-t beválasztják a 10 legígéretesebb hazai Fintech startup közé.
  • 2019 május - Az Albee bemutatkozik a FintechShow-n.
  • 2019 május - Az Albee elnyeri a HiVentures Inkubációs támogatását és ezzel a HiVentures az Albee egyik befektetőjévé válik.
  • 2020 június - Elkészül az Albee 1.0 program a végleges funkciókkal.
  • 2020 november - Megtörténik az Albee beta verziójának a tesztelése, ami visszaigazolást ad a felhasználóktól, hogy az Albee-ra tényleg szükség van.
  • 2020 december - Elindul az Albee 1.0 webalkalmazás éles környezetben.
  • 2021 január - Elkészül és letölthetővé válik az Albee 1.0 mobilalkalmazás.